A Szegedi Postaigazgatóság és Magyarország távközlése
a sajtó szemével.
A kezdetektől ... napjainkig.
Történelmi érdekességek.
(1850-1994)


Délmagyarország - dm_1927_01_27_187p.txt

A telefonszolgálat.

Abban az időben, amikor szanálták a postát, a telefonszolgálat máról-holnapra majdhogy teljesen csődöt nem mondott. Akármilyen kellemetlenek is voltak ezek a bajok, szó nélkül elnéztünk a magunk keserves tapasztalatai fölött és voltak napok, amelyeken a szerkesztőség azok megnyugtatási irodájává vedlett át, akik egyre nagyobb idegességgel követelték, hogy a nyilvánosság legerősebb szavaival kell sürgetni a mizériák haladéktalan megszüntetését, vagy legalább is mielőbbi gyökeres orvoslását. A jogos panaszok nyilvános tárgyalását azonban minden egyes esetben elhárítottuk, mert hát gondoltuk, ha szanálták a poslát, időt kell engedni a szanálási betegség kiheverésére. Remélhetőleg a telefonközpontban is belátják, hogy ez az idő alaposan lejár, és hogy most már joga van minden egyes előfizetőnek a figyelmes és pontos kiszolgáláshoz. Ezzel szemben a mizériák kiujulnak. Beszélgető számokat szétkapcsolnak olyankor is, amikor egyiket sem hívja vidék és tegnap megtörtént, hogy két számot szétkapcsoltak és az egyiket elvitték egy másik helyi számhoz. Elég gyakoriak a hármas kapcsolások és szerdán délután 7 óra táján egyes számoknál majd teljes félóráig nem jelentkezett a központ. Influenzajárvány és egyébb veszedelmek idején ez így tovább huszonnégy óráig sem mehet. A rendezők és az osztályvezető minden jószándéka és igyekvése mellett is a bajok egyre tornyosulnak. A szegedi telefonközpontban rendet kell teremteni, aminek egyetlen módja a jó hálózat, a pontosan funkcionáló berendezés és a gondos, meg figyelmes kezelőszemélyzet. Az előfizetők nem tudhatják, hogy hol a baj. A postán tudni kell. Tessék végre segíteni.
A cikk eredeti linkje...... 1.
Home
1926   <<   1927   >>   1928
Home
Delizsánsz.