A Szegedi Postaigazgatóság és Magyarország távközlése
a sajtó szemével.
A kezdetektől ... napjainkig.
Történelmi érdekességek.
(1850-1994)


Délmagyarország - dm_1924_12_17_6p.txt

A telefonközpont.

Hónapok óta tapasztalhatók a telefonszolgálat körül Szegeden eddig soha elö nem fordult zavarok. Telefonszámra, mely évek óta állandóan üzemben van, bemondja a központ, hogy megszűnt. Az sem elsőrendű kellemetességek közé tartozik, amikor csak hosszú várakozás után, vagy tévesen, vagy háromasan kapcsolnak. Pedig ez utóbbi élvezetekben is gyakran részesiti a telefonközpont előfizetőit. Igazságtalanok lennénk, ha ezzel szemben elhallgatnánk, hogy egyes telefonos kisasszonyok ma is a régi jóidőkre emlékeztető rutinnal kapcsolnak, hogy rendező és osztályvezető, ha hozzájuk fordulnak, nagyon előzékenyen beszélnek, de intézkedéseiknek a rendszert megjavító nyomait nem észlelhetjük. A helyzet igy nem tartható fenn. A telefonelőfizetők joggal igénylik, hogy figyelmes és pontos kiszolgálásban legyen részük, annyival is inkább, mert a rossz telefonszolgálat nagyon az idegekre megy és gyakran lehet egyébként elhárítható katasztrófák forrásává. Most tesszük ezeket szóvá, amikor napok óta hiába várja sok telefonelőfizető, hogy az elromlott állomását végre rendbebozzák. E javítási munkálatok körül is, ugy látjuk, uj rendszert honosítottak meg, szakítottak azzal a régi renddel, hogy a helyrehozatalnál az elromlott állomások közül előnyben részesítették azokat, amelyek működéséhez elismerten nagyobb érdek, mondhatni, a közérdekűség bizonyos foka fűződött. A régi renddel, bizony, sok terrénumon szakítottak. A telefonközpont rosszul tette. Mi rendületlenül hisszük és a mai naptól fogva nem is szününk meg sürgetni a - rendet.
A cikk eredeti linkje...... 1.
Home
1923   <<   1924   >>   1925
Home
Delizsánsz.