A Szegedi Postaigazgatóság és Magyarország távközlése
a sajtó szemével.
A kezdetektől ... napjainkig.
Történelmi érdekességek.
(1850-1994)


Petőfi Népe - pn_1969_02_04_21p.txt

A címzettnek is érdeke

Nem kell széleskörű közvéleménykutatást tartanunk ahhoz, hogy nyugodtan megállapíthassuk: sokat szidjuk a postát. Jogosan vagy jogtalanul nagyon sok panasz merül fel a kézbesítéssel kapcsolatban. Rövidesen többen megkapják a Szegedi Postaigazgatóság felhívását, amely a lakosság segítségét is kéri a kézbesítés zökkenőmentesebb lebonyolításához. A felhívás lényegéről, céljáról Lukácsi László, a megyei postahivatal vezetője tájékoztatta lapunkat

Elmondotta, hogy a jogos panaszok zöme ott keletkezik. ahol nincs levélszekrény. A címzettek ugyanis érthetően nem tartózkodnak mindig otthon, a küldeményeket a postások vagy otthagyják, és akkor megrongálódik, bepiszkolódik, vagy elviszik, és akkor a címzettnek kell érte menni. A megyei postahivatal "feltérképezte" Kecskemétet és megállapították, hogy 2500 háznál nincs levélszekrény. Egyúttal tárgyaltak a kereskedelmi szervekkel, hogy azok. akik nem házilag akarják elkészíteni a ládákat az üzletekben megvásárolhassák.

A lakoság Jóindulatú támogatásával elérhető a sikertelen kézbesítések megszüntetése. A levélszekrény felszerelésével az alkalmazottak mentesülnének a várakozástól, a telken belüli közlekedéstől, így a küldeményeket is korábban juttathatnák el a címzettekhez.

A gyors, panaszmentes kézbesítés pedig nemcsak a postának, a címzettnek is érdeke!

K. K.
A cikk eredeti linkje...... 1.
Home
1968   <<   1969   >>   1970
Home
Delizsánsz.