A Szegedi Postaigazgatóság és Magyarország távközlése
a sajtó szemével.
A kezdetektől ... napjainkig.
Történelmi érdekességek.
(1850-1994)


Délmagyarország - dm_1979_09_21_3p.txt

A postai szolgáltatásokról

Hozzáértőbben, körültekintőbben élnek jogaikkal a posta különböző munkahelyein dolgozó szakszervezeti bizalmiak - állapította meg csütörtöki ülésén a Postások Szakszervezetének központi vezetősége, amely Kis Ernő titkár előterjesztése alapján vizsgálta a bizalmiak munkáját, tapasztalatait és meghatározta a további feladatokat.

A központi vezetőség áttekintette a posta első félévi munkájának eredményeit és megállapította, hogy mindinkább érvényesülnek a külünböző szolgáltatások minőségének javítását célzó törekvések. Ebben az időszakban is jó néhány vállalati telefonközpontot egészítettek ki több fővonallal, hogy megkönnyítsék hívásukat. Új telefonközpont átadásával javult a szolgáltatás Debrecenben. Egerben, Kazincbarcikán és az év végéig várhatóan Salgótarján és Tatabánya is új telefonközpontot kap. Csökkentették az előfizetők számlapanaszait, és a foglalt vonalakat egy új műszaki megoldással, amely szerint a beszélgetés befejezésekor nemcsak akkor szabadul fel a vonal, hogyha a hivő teszi le a kagylót, hanem a hívott szám telefonkészülékén is helyére kerül a kagyló. Budapesten és környékén a levélfeldolgozás, elosztás automatizálása a kézbesítés feltételit is javították.

A szakszervezet központi vezetősége megállapította, hogy a posta munkahelyein is széles körűen kibontakozott a XII. pártkongresszus és hazánk felszabadulásának 35. évfordulója tiszteletére indított munkaverseny, amelyben a szolgáltatási tervekkel összhangban ugyancsak a minőség és a hatékonyság javítását állították a verseny középpontjába a munkahelyi kollektívák, szocialista brigádok.

(MTI)
A cikk eredeti linkje...... 1.
Home
1978   <<   1979   >>   1980
Home
Delizsánsz.