A Szegedi Postaigazgatóság és Magyarország távközlése
a sajtó szemével.
A kezdetektől ... napjainkig.
Történelmi érdekességek.
(1850-1994)
Békés Megyi Népújság - bmn_1991_02_06_46p.txt
A régi kezelőjét elküldték
Új telefonközpont a csabai Agrokernél
- Uram, hát mindent meg lehet csinálni manapság? - kérdezte hétfő este egy férfi, s választ nem várva így folytatta: "Ha hiszi, ha nem, a békéscsabai Agrokertől elküldték Piss Mátyásné csökkent látóképességű telefonkezelőt, a helyére pedig egészséges emebert helyeztek."
- Az Agroker Mezőgazdasági Termelőeszköz-kereskedelmi Vállalat igazgatójának, illetve helyettesének távollétében tegnap Kovács Györgyné főkönyvelő adott tájékoztatást az első hallásra valóban nem mindennapinak tűnő esetről:
- Kérem, arról van szó, hogy a vállalatunk 3 milliárd forint értékű árut forgalmaz évente. A vevőkkel és szállítókkal történő gyors információcsere elősegítése érdekében 3 millió forintos beruházással új fénykijelzős, elektronikus telefonközpontot és hálózatot kellett létesítenünk, mivel a régi már egyszerűen nem bírta a terhelést. Nem hogy az ország más részeiből, a megyéből sem tudtak már bennünket felhívni. Csökkent látása miatt Piss Mátyásné sajnos összekeverte az elektronikus rendszert, emiatt a beszélgetések megszakadtak. Ezért döntöttünk úgy, ahogy döntenünk kellett. Ha legalább annyira látna, hogy borítékot címezhetne vagy ragaszthatna ...
- Akkor az asszony most az utcára ikerült?
- Szó sincs róla. Kettes fokozatú rokkantsági nyugdíjba mehet, s mi is segítjük, ahol tudjuk. A múlt hónapban nem kellett dolgoznia és kapta a fizetését, engedményes áron vásárolhat nálunk, amikor csak lehet, segélyt adunk neki, valamint ingyenes vagyonjegyet is kapott tőlünk. A vállalati jogászunk pedig segítséget nyújt a dolgozónak a jogsegélyszolgálaton keresztül, hogy a továbbiakéban a számára legkedvezőbb megoldást válassza.
(Dányi)