A Szegedi Postaigazgatóság és Magyarország távközlése
a sajtó szemével.
A kezdetektől ... napjainkig.
Történelmi érdekességek.
(1850-1994)
Délmagyarország - dm_1987_06_12_4p.txt
Postaláda
Válaszol az illetékes
A május 7-i "Mi lesz a közérdekű bejelentések sorsa?" című cikkben leírt - a Víztorony téri nyilvános távbeszélő-állomással kapcsolatos - észrevételeket megvizsgáltam. A közelmúltban tanácstagi beszámolón elhangzott közérdekű bejelentés kapcsán már vizsgáltam a környék nyilvános állomásait, melyek kifogástalanul működtek. Vizsgáltam továbbá a készülékek meghibásodását visszamenőnőleg is. Megállapítható volt, hogy a hibák 80 százaléka rongálásból adódott, de a hibaelhárítás 24 órán belül megtörtént. A gyors hibafeltárás érdekében a kézbesítők naponta, a műszerészek kétnaponta vizsgálják a nyilvános pénzbedobós készülékeket. A lakosság által - a 03-as hibabejelentőre - bejelentett hibákat 24 órán belül elhárítjuk - írja Vojnár László, a Postaigazgatóság igazgató-helyettese.
Május 11-én megjelent "Szegény Tisza" című írásunkra szintén a Postaigazgatóságtól kaptunk választ:
"Az Alsó kikötő soron épített postai hálózat utáni burkolat helyreállítását a Szegedi Magas-és Mélyépítőipari Vállalat végezte. A cikkben említett aszfaltkupacot a kivitelező azóta elszállította. A Szeged távbeszélő-hálózat bővítésével a város más részein is előfordulhat burkolatbontás. A munkák jobb koordinálásával, az építés utáni azonnali burkolathelyreállítással, a fölösleges törmelék azonnali elszállításával igyekszünk a lakosságnak az eddigieknél is kevesebb kellemetlenséget okozni."
összeállította:
Czakó Julianna