A Szegedi Postaigazgatóság és Magyarország távközlése
a sajtó szemével.
A kezdetektől ... napjainkig.
Történelmi érdekességek.
(1850-1994)


Délmagyarország - dm_1977_02_27_9p.txt

Az olvasók leveleiből

postaláda

Téves kapcsolások.

Ha valakinek elromlik a telefonja, a legritkább esetben fordul szerkesztőségünkhöz, lévén erre nálunk illetékesebb, aki megjavítja.

Kunyik Imre (Osztrovszky u. 21-23.) tanácstalanságában írt levelet nekünk, ugyanis többször jelentette már a hibát a postának is: ha saját számát tárcsázza, az ikerállomás tulajdonosa veszi fel a kagylót, s akkor is, ha az iker szamát hívja. A bejelentés után csak az eredeti szám tárcsázásakor csöngött az ikerkészülék, olvasónké azonban süket maradt. Ujabb panasz, újabb átkötések (az összes variációt nem áll módunkban közölni), A levél írásakor azonban a család még nem tudta használni a telefont. Kérdés: a szerelő miért ment el mindannyiszor anélkül, hogy meggyőződött volna, valóban orvosolta-e a hibát.

Az Építőipart Szállítási Vállalat I. számú üzemegységétől Lóvéi Tibor, a reléállomás vezetője küldött levelet címünkre, mely így szól: "Az Építőipari Szállítási Vállalat szegedi cementrelé állomásának telefonja az új telefonközpont bekapcsolása, január hó 31-től kezdődően használhatatlan, a készülékről hívást kezdeményezni nem lehet. Vállalátunk látja el ömlesztett cementtel egész Csongrád megyét, így elképzelhető, mit jelent számunkra a telefon hiánya. Hivatalosan eddig 15 alkalommal jelentettük a készülék hibáját eredménytelenül. Mind ez ideig türelmesen vártuk a készülék megjavítását, mert tudjuk, hogy a használhatatlan készülékek száma a működőkéhez képest kevés, de nekünk ennek az egy készüléknek a hibája százszázalékos hibát jelent, immár közel egy hónapja, és munkánkat is nagymértékben hátráltatja. Tudjuk, nehéz és gyors munkát kellett elvégezniük a posta szakembereinek az új telefonközpont bekapcsolásakor. Az átállás nem is okozott különösebb fennakadást a városban. Talán a lakosság is - megértve a posta kérését - türelmesebb volt, mint általában. Most, a második hónapba lépve azonban már jobban oda lehetne figyelni az esetleges panaszokra is, különösen ha a rossz telefon egy intézmény munkáját hátráltatja."

A cikk eredeti linkje...... 1.
Home
1976   <<   1977   >>   1978
Home
Delizsánsz.