Petőfi Népe - pn_1994_07_06_70p.txt
A panaszt kivizsgáltam
- Köszönöm, hogy Tarjányi Lászlóné, Kecskemét, Kodolányi J. u. 1. szám alatti ügyfelünk panasza kapcsán a másik felet is meghallgatják. Ügyfelünk panaszát kivizsgáltam, s a következőket állapítottam meg. Tarjányi Lászlóné 1993. április 28-án felszólalt az általunk kiszámlázott márciusi beszélgetési díj ellen, amelynek összege 2 263 forint volt. Ebből 1070 forintot jogtalannak ítélt, ezért ezt az összeget nem kellett kifizetnie a vizsgálat miatt.
- A távközlési fenntartási üzemegység az előírásoknak megfelelően a berendezéseket és az előfizető vonalát leellenőrizte, s miután rendellenességet nem tapasztalt, szeptember 21-én elutasította a felszólalást. Ez ellen 1993. október 1-jén ügyfelünk fellebbezett, így a belső ellenőrzési csoportunk újra elvégezte a vizsgálatokat, felkereste a panaszost is, és az elutasítást jogosnak ítélte, amiről október 22-én értesítést küldött. Ekkor Tarjányi Lászlóné ismét élt fellebbezési jogával és panaszával felettes szervünkhöz, a Szegedi Távközlési Igazgatósághoz fordult, ahol reklamációját 1994. január 25-én harmadszorra is elutasították. Erről küldött levelünket és a hozzá mellékelt csekket tértivevényesen elpostáztuk az előfizető címére 1994. február 21-én, amely "nem kereste" felirattal visszaérkezett hozzánk.
- Időközben pénzügyi osztályunk jelzése szerint az 1994. februári beszélgetések díját, 1219 forintot sem fizette ki, ezért április 27-én erre is küldtünk egy felszólító levelet, amelyben kértük, hogy 30 napon belül rendezze díjhátralékát. Ez is visszaérkezett hozzánk a "nem kereste" jelzéssel. Februári számláját időközben ügyfelünk befizette, de az 1993. márciusi beszélgetési díjjal még mindig tartozott. így 1994. május 3-án ismét küldtünk egy levelet, melyben kértük, hogy fennálló díjtartozását 15 napon belül rendezze, s jeleztük benne, hogy május 11-étől állomását kizárjuk a forgalomból, illetve 15 nap elteltével jogviszonyát felmondjuk. Ez az értesítés is visszajött a szokásos "nem kereste" felirattal. Május 11-én a kizárás megtörtént, ezért 12-én Tarjányi Lászlóné felkereste ügyfélszolgálati irodánkat, ahol befizette tartozását és állomását 1994. május 13-án visszakapcsoltuk.
- Számunkra érthetetlen, hogy miután minden levelünket ugyanarra a névre és címre küldtük, miért csak az első két értesítést vette át, és a másik hármat miért nem kereste. Őszintén sajnálom, hogy előfizetőnk problémájával az újsághoz fordult, s nem hozzánk. Mellékelten csatolom borítékaink fénymásolatait, melyekben az értesítéseket postáztuk. A fent leírtakkal kapcsolatos iratokat Tarjányi Lászlóné ügyfélszolgálati irodánkban bármikor megtekintheti.
Gyenes Géza, üzemvezető