Petőfi Népe - pn_1994_07_20_247p.txt
Kérek még egy lehetőséget
- Tarjányi Lászlóné kecskeméti olvasónknak vitája volt a MATAV Rt. kecskeméti üzemével. Ezzel kapcsolatos panaszos levelét június 29-én közöltük, "Zűrzavaros ügyintézés" címmel. A levélre Gyenes Géza MATAV-üzemvezető július 6-ai lapszámunkban válaszolt, mellyel Tarjányiné nem ért egyet, ezért újabb levelet írt szerkesztőségünknek, kérve, hogy közöljük sorait. Kérésének az alábbiakban teszünk eleget.
- Köszönöm, hogy ügyemmel foglalkoztak, de kérek még egy válaszlehetőséget, s ezzel az ügyet a magam részéről le is zárom. Nagyon sajnálom, hogy Gyenes urat alkalmazottai félretájékoztatták.
- A fizetési felszólításokat minden esetben megkaptam, de tudomást sem vettem róluk, mivel számláimat kifizettem. Igaz, hogy későbbi időpontban (postán), de a késedelmi kamatokat is megfizettem. Arról én nem tehetek, hogy ezek az összegek a számítógépen még hátralékot mutattak.
- Felháborodva olvastam, hogy lemaradásaimat május 12-én, a reklamáció napján fizettem be, mert ez nem fedi a valóságot, hiszen akkor nem mentem volna be akkora szájjal reklamálni, hogy mire föl kapcsolták ki a vonalat.
- Az egésznek a lényege, hogy a sikertelen svédországi hívásokat meg kellett fizetnem, felesleges volt a részletes számla, amiért szintén kidobtam a pénzt. Azóta ezt a szolgáltatást le is mondtam.
- Azon a hétvégén nem tartózkodtam itthon, utólag tudtam meg, hogy még a reklamáció napján visszakapcsolták a vonalat, pedig a reklamált összeg még be sem volt fizetve. A visz- szakapcsolás 400 forintomba került. Köszönöm, hogy meghallgattak.
Tarjányi Lászlóné Kecskemét Kodolányi J. u. 1.